10 januari 2011 – 10 dagar för sent?

Har man bloggplaner i nyårstider borde man kanske se till att det första inlägget publiceras 1 Januari. Men så fungerar inte livet, i alla fall inte mitt. 10 Januari var uppenbarligen det perfekta datumet att starta en blogg. Inte min första blogg, kanske inte min sista, men den nuvarande!

Så, vad är detta för en blogg? Just nu är det en…
LCHF-blogg, hundblogg, träningsblogg, pluggblogg, personlig blogg och en fotoblogg.
Vad det är för en blogg imorgon har jag ingen aning om ännu.

Vem är bloggen för? Mestadels för mig själv, eftersom jag inte har någon spännande inriktning som intresserar en massa människor, men även för familjen och kanske några slösurfande vänner. Det kan vara roligt att skriva ned några rader då och då. När jag kollar igenom mina gamla bloggar återupplever jag ju vad som pågick i mitt liv då. Det kan vara bra för en som inte har ett superminne.

En sak att se fram emot idag: Pilates på gerdahallen. Har inte provat passet innan. En recension kanske kan få en plats här senare ikväll.

En sak som har förgyllt min dag var morgonpromenaden i skrylleskogen. Helt enkelt ett bra sätt att börja dagen på.

Välkomna…

Det här inlägget postades i Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 10 januari 2011 – 10 dagar för sent?

  1. Tjohoo! Jag kommer följa din blogg minsann 😉 Kram till dig och Xtra från oss!

  2. MaWii skriver:

    Kul med blogg, Sofia! Ska följa.

  3. finnved skriver:

    Kul med blogg igen 🙂 Jag har uppdaterat min lite också… check it out: http://www.mariafinnved.wordpress.se

Kommentera

