15 januari 2011 – Kalldusch

Jag har insett hur oekonomisk jag har varit i mina yngre dagar. Jag har vetat det förut, men inte riktigt insett det!
Nuförtiden är jag duktig, skötsam och ordentlig för det mesta, men så har det inte alltid varit. Tyvärr. Jag tänker inte må alltför dåligt för gamla synder (bara så dåligt så att jag får motivation att göra det bättre framöver), men nu skall jag börja spara och skriva upp vad jag handlar, och det kommer kännas bra. Få lite upprättelse för det jag gjort fel innan. Skönt att ha syrrans stöd, hon har precis börjat med samma sak. Spara pengar for the win! Studenter är ju faktiskt inte särskilt rika.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

