17 januari 2011 – LCHF-godis

Hittade detta receptet för ett tag sedan. Har inte provat ännu men är väldigt sugen på att göra det. Det verkar bra att använda en teflonkastrull, och jag äger en, men den är i Mjölby just nu. Inte precis något man skickar med posten. Får väl vänta lite till då… Men de ser härligt goda ut tycker jag.

Det här inlägget postades i LCHF. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 17 januari 2011 – LCHF-godis

  1. MarySaintMary skriver:

    Äh, det är ju på utrikiska, jag fattar inte.

  2. Marie skriver:

    Ser onekligen smarrigt ut, men kan man använda vanligt florsocker istället för sukrinvarianten? Vart fan skulle man få tag på det liksom?

    • Sofia Finnved skriver:

      Sukrin köpte jag på internet. Det finns sukrinflorsocker att köpa också tror jag… Om man ändå ska använda vanligt socker kanske det finns bättre recept. LCHF-varianterna av godis brukar ju inte vara RIKTIGT lika goda som originalet alltid. 🙂

Kommentera

