21 januari 2011 – fReDaG!

En Bra Dag Idag! Slutar skolan klockan tolv, och vi har bara ett seminarie och en datorövning. Seminarie betyder att föreläsaren räknar tal på tavlan. Nyttigt och inte en massa ny teori. Då kan man låta veckans kunskap sjunka in och få fotfäste. Under datorövningen ska man sitta och programmera. Det tycker jag är skoj.

Efter lunch skall jag svänga förbi H&M, måste köpa jeans. Har bara ett par som är lagom, och vi med clubkort hade visst 10% rabatt. Får passa på. Eller så kan jag fortsätta äta som jag gjorde igår, då kan jag säkert ha mina gamla byxor igen. Jag åt inte LCHF igår, kan man väl säga. Pommes och bröd och Coca-Cola är gott, men någon gång ibland räcker verkligen. Jag kommer nog inte att bli hungrig förrän tidigast lunch idag och ett par kilo vatten på vågen är effektiv avskräckare ifrån vidare avsteg.

När jag förhoppningsvis har två, tre nya par byxor skall jag träffa en eventuell hundvakt. Hoppas att det löser sig, min nuvarande har sagt upp sig. Sedan till gerdahallen för ett träningspass, idag har jag inga ursäkter!

Klockan är halv åtta, vad skönt det är att kunna ta det lugnt på morgonen och dricka en kopp skånerost.

Det här inlägget postades i LCHF, Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

