22 januari 2011 – Lördagsgrejs

<– Jag och Kristoffer har gjort upp ett städschema. Jag gillar sånt! Excel, listor… *drool*

Xtra har börjat löpa. Nästa helg skall hon upp till Göteborg för att paras. Kanske kan sova över hos lillsyrran lördag – söndag?

Jag har styrketränat, det var fett kul! Marklyft, chins (assisted), axelpress och så klämde jag ur mig hela 2 dips.

LCHF-muffins är goda och sådana har jag bakat. Lägger kanske upp receptet imorgon. Nu ska jag på fest.

Det här inlägget postades i LCHF, Livet, Styrketräning, Träning, Xtra. Bokmärk permalänken.

Kommentera

