23 januari 2011 – Vara träningssmart

Klockan har just slagit tolv och det betyder att veckans sista dag har inletts. Men jag tänker att det fortfarande är lördag fram tills att jag sovit och därför säger jag imorgon om söndag. Jag är sugen på att springa imorgon, men jag har sagt till mig själv att bara springa två gånger i veckan för att inte hamna i någon nybörjarfälla och skada mig på något sätt. Så det blir väl bara plugg och städning. Nu skall iPhoneleksaken få vila och jag skall sova. Godnatt allihopa!

Det här inlägget postades i Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

