25 januari 2011 – Stress

Saker att skriva om finns det väl alltid, men tiden känns knapp. Klockan är halv elva, maten lagas av sambo i köket. Vi är ganska nyligen hemkomna från gymmet.
Knäböj är svårt, bänken är helt okej och jag fortsätter kämpa med mitt chins-mål.

Idag är även dagen jag börjar föra kassabok… Ska bli väldigt intressant, faktiskt. Ha ordning på sin ekonomi = bra sak, tycker jag.

Det är bara läsvecka två och det kommer bli riktigt tungt känner jag. Massor av föreläsningar och väldigt lite tid. Är dessutom stressad över att Xtra skall vara ifrån mig så länge. Stor saknad kommer att ersätta hennes söta närvaro!

Det här inlägget postades i Livet, Styrketräning, Träning, Xtra. Bokmärk permalänken.

Kommentera

