30 januari 2011 – Spårvagnen till Kortedala

Sitter på 6:an på väg till en tjejkompis. Har just sagt hejdå till familjen Sjölander-Näckå för den här gången. Jag gillar Göteborg, mycket bättre än Stockholm. Det har blivit en hel del resande på sistone. Mina axlar talar om för mig att jag som vanligt tagit med mig för mycket saker. Har ju dock ingen hund att hålla reda på nu längre.
Linserna är i, passar på när jag inte behöver studera fokuserat. Känns konstigt att se någonting trots att glasögonen ligger i sitt fodral.
Sahlgrenska är rätt fult.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

