6 februari 2011 – Distortion

Hårdrocksklubben Distortion i Malmö firade tvåårsjubileum igår, och jag besökte för första gången ihop med underbara Anna. Jag hade väldigt kul, träffade gamla kompisar som jag inte sett på flera år. Drickat var vitt vin, fyllestatusen var låg (för mig, ej för resten av klientelet). Musiknivån var hög och temperaturnivån i lokalen hög. Precis som det brukar vara.

Halv fem gick vi hem, omväg runt Intergrill vid möllevångstorget för en klassisk efter-krogenmåltid. Sova fyra timmar, hem och städa och nu sitter jag här vid datorn, klockan är halv sju. Dags för mekanikplugg och senare en joggingtur.  Det regnar ute och det är mörkt, så det kommer nog inte bli den mest njutningsfulla i mitt liv.

Det här inlägget postades i Löpning, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

