10 februari 2011 – I skolan hela dagen

Måndagar, tisdagar och torsdagar. Långa dagar i skolan. Jag har själv valt utbildningen, det är inte så hemskt faktiskt. Men mastigt. Och jag har legat efter lite i flerdim. Det skall jag ändra på imorgon, så det så. Redovisa den andra inlämningsuppgiften i programmering och sedan en massa mekanik- och matteplugg.

Ska träffa en gammal kompis i Malmö på kvällen, mycket trevligt ska det bli och jag ser fram emot det. Men nu är klockan över tio och jag har beordrat mig själv en tidig kväll…

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

