12 februari 2011 – Lördag

Jag måste nog erkänna att jag var en gnutta bakfull i morse. Istället för vitt vin blev det portvin igår, och så fort jag dricker något som ens påminner om vin med annat än genomskinlig färg så känner jag av det dagen efter. Jag mådde inte speciellt dåligt dock, min kropp var bara inte det sprudlande energiknippe den brukar vara. Så jag tog en joggingtur i solen, underbart väder idag!

Nu har jag duschat och ätit och tar det lugnt samtidigt som jag är hundvakt åt Bisou. Dricker ett glas C-vitaminbrus. Det är ju så gott och en dålig ovana jag har.

Eventuellt blir det lite studier gjorda idag, kanske inte. Dagens låttips är:

Infected Mushroom – Heavyweight

Den finns på spotify!

Det här inlägget postades i Löpning, Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

