21 februari 2011 – Blandat

Träningsmotivationen är det lite si och så med, känns ju lite trist med tanke på målen jag satt upp (som antagligen inte kommer att klaras, allihopa) men samtidigt är jag en person som gör vad jag vill, och har svårt att tvinga mig till saker jag inte vill. Just nu prioriterar jag skolan, tentorna närmar sig (med stormsteg som vanligt) och det känns bra att tillbringa massor av tid böjd över böcker. Jag älskar att studera!

Har anmält mig till två saker, en kurs i diskret matematik nästa läsperiod, samt en fotokurs som kåren TLTH anordnar under våren. Det ska bli skoj!

Det här inlägget postades i Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 21 februari 2011 – Blandat

  1. finnved skriver:

    Kan du inte hänga i med löpningen iaf? Innan du vet ordet av så är du motiverad igen och glad att du inte lagt ner helt… 🙂 Men att tro att du ska hinna så mycket som innan kanske inte är realistiskt?

Kommentera

