24 februari 2011 – En torsdag

Ny budgetmånad imorgon. Nu har jag fört in mina utgifter i excel-dokumentet tillägnat detta och enligt det borde jag ha mindre pengar än vad jag har. Underligt. Det är pengar kvar i slutet på månaden och det blir alltså lite mer sparande. Najs, om man får skriva så i en blogg. Det är ett väldigt modeord i lund i alla fall. Najs.

Ligger väl rätt bra till i skolan, kan börja göra extentor i flerdim, men det är två veckor kvar till tentan. NAJS!
Mekaniken känns lite jobbigare, men förhoppningsvis inte omöjlig. Programmeringen har vi inte tenta i förrän nästa läsperiod, och programmering ska jag plugga imorgon har jag tänkt. Jag ligger i fas så jag BEHÖVER väl inte plugga den här helgen heller, men det tänker jag nog ändå eftersom det snart är tentor.

Lördag blir det med stor sannolikhet utgång i Malmö, imorgon vet jag inte riktigt än. Funderar på att gå på en pub som kåren anordnar och se om det verkar skoj. Har även fått ett mikroskop av min biologilärare från basåret som jag ska hämta, kanske på söndag. Trevligt värre!

Nu är klockan halv elva och snart är det läggdags för Sofia.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

