27 februari 2011 – Barnslig start på dagen

Har hälsat på en kompis i Malmö. Vi läste på Lernia ihop när jag gick och utbildade mig till CNC-operatör. Han har en 11-årig son som är söt som socker (fast det kan man förstås inte säga till en sådan grabb).

Så jag har gjort roliga saker idag. Just att spela monopol var väl inte sådär jättekul, tänkte mest visa att man har kreditkort nuförtiden. Konstigt. Monopol var bättre förr!

Sedan stack vi till Folkets Park och åkte skridskor. Snacka om att jag kände mig som bambi på hal is, det var så länge sedan jag gjorde det sist så jag har ingen aning om när det kan tänkas ha varit. Lågstadiet?
Bredvid isbanan finns en jättestor klätterställning som bara ber om att få bli klättrad i så det gjorde jag. Det var kul. Måste umgås oftare med barn, för man skämmer väl ut sig om man går och klättrar ensam? Inte? Bra!

En del leksaker på lekplatser är livsfarliga saker som snurrar.
Här kommer bildbevisen:

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 27 februari 2011 – Barnslig start på dagen

  1. MarySaintMary skriver:

    Men vad tråkigt att spela monopol utan pengar! Det är ju typ pengarna som är grejen.

Kommentera

