5 mars 2011 – I nya lägenheten

Klockan är mycket och egentligen räknar jag den här dagen som fredag fortfarande, men det är ju inte rätt.

Jag har packat ned mina saker, kört dem hit och fått hjälp av Kris med att bära upp dem och sedan packat upp alla saker igen. Jag är nöjd med mig själv och allt fick plats.

Den som vill får hälsa på och titta på hur det ser ut här!

Imorgon (senare det här dygnet) ska jag plugga och gå på Maries födelsedagsfest. Det blir nog jättekul!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

