11 mars 2011 – Tredje läsperioden är avslutad

Om jag hade fått välja hade jag nog velat ha en lättare flerdimtenta, men man får ju inte välja. Oavsett om jag kuggar eller klarar mig så är jag på bra humör och njuter av den här helgens ledighet! Snart ska jag träffa Marie och i kväll blir det fest!

Har nu internet hemma igen, mobilt bredband. Jag sitter och lyssnar på underbar musik, en genre som heter dubstep som jag upptäckt den här veckan. Kanske inte något mamma skulle gilla… men ni som gillar elektronisk musik och konstiga ljud kan ju lyssna på Rusko med låten Woo Boost på spotify om ni vill!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 11 mars 2011 – Tredje läsperioden är avslutad

  1. Karin Finnved skriver:

    Lyssnar just nu!!! Jag gillar rytmen väldigt mycket – det är en rytm som det passar väldigt bra att stampa takten till. Kanske någon tyngre träning skulle underlättas av att jag lyssnade på denna låt. Det finns mycket musik som jag ogillar mer än denna, så det så. Men lite väl elektroniskt är det väl…

Kommentera

