13 mars 2011 – Läsperiod 4

Den fjärde delen av första året på civilingenjörsutbildningen börjar imorgon. Spännande med två nya kurser, förutom fotokursen som även den startar imorgon kväll. Lång dag imorgon. Bara föreläsningar åtta till fem,  och sedan fotograferingen sju till nio. Jag har kompenserat genom att vara hemma nästan hela dagen idag, städat och tittat på Gossip Girl. (hehe, girly). Jag har även gjort lunchlådor, otroligt duktigt om jag får säga det själv, vilket jag får, det är ju min blogg.

Dags att sova och avsluta den här helgen. Jag ser fram emot att skolan börjar som vanligt igen imorgon men jag skulle även vilja suga ut det sista av avslutningen av den här veckan. Men tiden går ju på som vanligt och det är ju skönt att vara pigg på morgonen.

Godnatt.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

