15 mars 2011 – Lugnt schema

Den här läsperioden blir mycket lugnare än jag tänkt, eftersom jag valde att inte läsa den extra mattekursen. Inte stressa för mycket, och våren är på antågande. Vem vill sitta på föreläsningar HELA dagarna då? Inte jag i alla fall, även om jag verkligen gillar skolan. Studiemotivationen är dock som sämst första läsveckan, eftersom inget känns överhängande på något sätt. Idag har jag haft två övningar och en föreläsning, otroligt beskedligt, och fikat bort ett par timmar med vänner. En bra dag hittills.

Igår var jag på första fotokurstillfället, och de sade väl inte så mycket som jag inte kunde redan, men det är ju fler föreläsningar och tre exkursioner kvar. Har dessutom fått något sorts löfte om att låna objektiv av en kompis så det blir nog ännu roligare än väntat!

Over and out.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

