12 april 2011 – Tiden går fort

Redan snart påsklov och omtentaperiod. Tack och lov har jag inga sådana, men jag tänker plugga ändå. programmering och kvantmekanik till exempel. Och mekanik, rapporten på ADAMS-projektet ska ordnas till.

Jag har inte ätit så nyttigt på sistone, så nu ska jag vara duktig en lång tid framöver, inga onda cirklar ska skapas. Jag är nöjd med att ha gått ned det jag har gått ned!

Äsch, sitter och är lite omotiverad på en datorövning. Det märks att våren är här, man vill inte vara inne och plugga, snarare ute i solen. Idag regnar det dock.

Det här inlägget postades i LCHF, Livet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 12 april 2011 – Tiden går fort

  1. Maria Finnved skriver:

    Vi är nyttiga ihop 🙂 Hör av dig om du vill ha lite motivation och styrka utifrån 🙂 puss du är bäst

Kommentera

