18 maj 2011 – Hon kan ibland!

Ja men se här, ett blogginlägg!

Idag var min första hårtvätt endast med balsam, antecknar ni nu? Igår var jag ute med Avalon och joggade, väldigt trevligt var det faktiskt. Har någon sorts plan om att träna i sommar eftersom jag ändå inte har så mycket för mig. Att träna är ju dessutom gratis (nåja) eftersom jag redan har ett årskort.

Jag lekte lite med photoshop idag, varsågoda.

Det här inlägget postades i Just for fun, Löpning, Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

