28 maj 2011 – Snart!

Lite plugg idag, Strontium Squad spelar konsert i kväll, hämta Xtra (!!!) imorgon, kanske lite mer plugg, måndag redovisning för handledare, onsdag redovisning ”på riktigt”…

Sedan SOMMARLOV! Inget sommarjobb, ledig hela vägen till år 2 på teknisk fysik. Min ambitiösa plan är att börja nosa på höstens kurser nu under sommaren. Samt springa och kanske tillbringa lite tid i gymmet. Göra burpees med hurtiga vänner. Långpromenader med hunden. Dansa. Hänga i viken. Gå på emmabodafestivalen.

Kostfunderingar: Ska lägga till rotfrukter lite sådär. Är ju ung och frisk och ska löpträna. Testar kostförändringar lite. Vilken djungel! Vetemjöl ska jag fortsätta undvika (förutom när det inte GÅR att motstå, t.ex. när någon kompis köper med croissanter till fikat). Socker – no no i vardagen men kommer nog köpa lördagsgodis. Hallå, jag är inte mer än människa. Äsch, den här sommaren är till för experimenterande och grundläggande av goda vanor. Den där milen jag tänkte springa i år hägrar. I Form-lopp med brudarna i höst? De andra målen känns ju… :

En chin: Tror inte det!
50 armhävningar: Ska försöka få in lite sånt. Burpees gör ju sitt till. Klarar jag 20 blir jag glad, ännu gladare för 30.
De andra målen som handlade om att träna ofta har ju gått käpprätt åt (ord som mamma inte gillar här). Men äh, höga ambitioner så kanske man kommer en bit på vägen i alla fall.

Slut på ordbajseri. Puss!

Det här inlägget postades i Armhävningar, Löpning, LCHF, Livet, Träning, Xtra. Bokmärk permalänken.

Kommentera

