4 juni 2011 – Helsingborg

Igår gjorde jag en typisk Sofia-grej och stack till Helsingborg ganska sent på kvällen. Jag kan ju vara en aning impulsiv. Kände för lite miljöombyte, vilket var ett bra drag känner jag idag. Har haft det trevligt, lyssnat på bra musik och hängt i det fina lilla samhället Viken i Höganäs kommun. Fikade sedan lite i helsingborg men nu är jag hemma. Tvättar kläder, tvättar sminkborstar, väntar på en kompis. Vi ska fortsätta titta på TV-serien Dexter. Ännu är vi bara på säsong 1 men det gör inget att det tar lite tid. Mer spännande så, även om jag redan sett första och andra.

I övrigt intet nytt på lundfronten.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

