8 juni 2011 – Hundvakt dag 2

Jag är hemma hos makarna Krochmal som båda jobbar den här veckan. Lyckades försova mig lite idag, ganska pinsamt förstås, men nu är jag här och hundarna chillar precis som jag gör. Lite sova…

…vilket hundar gör mycket bättre på rygg i soffan. Aj. Men nu äter jag en väldigt god korvstroganoff som Jakob och David lagade igår. Surfa, äta mat, lyssna på musik och gosa med hundar är inte helt dåliga aktiviteter minsann. Hundarna är utslagna på olika golvplättar.

Imorgon bär det iväg med Ola och Tommy upp till Mjölby. De fortsätter upp till Örebro förstås men jag blir kvar hos föräldrarna. Innan dess ska jag fixa lite viktiga saker, packa och städa lite i mitt rum. Man har så seriösa saker för sig när man har sommarlov. Ett exempel: Ordna filsystemet i datorn. v i k t i g t!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

