11 juni 2011 – Tandläkarbesök

Detta kan man ju behöva göra ibland, och jag hade inga hål som behövde lagas. Men varför ska det vara så svårt att komma ihåg att tandtråda? Någon som har ett bra tips på hur man ska få för sig att göra det varje kväll?

Jag och pappa diskuterade flourskölj, vi har samma åsikt om t.ex. Listerine. Varför skulle man vilja ha någonting i munnen som de gör reklam tar bort saker ifrån båtskrov med? Eller exploderar i käften? Nä, tacka vet jag apotekets som inte smakar nåt.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 11 juni 2011 – Tandläkarbesök

  1. MarySaintMary skriver:

    Jag använder typ plackers, och dem kan jag gillra fast vid min tandborsthållare, så ser jag dem när jag ska borsta tänderna = lätt att komma ihåg. Sen gillrar jag upp en ny till nästa dag.

    Listerine gör ju sepeont i munnen, kan inte använda det!

Kommentera

