21 juni 2011 – Skolårsutvärdering

20% [–|——–] av Teknisk fysik avklarat.
Får väl slå mig för bröstet och säga att det har gått bra. Två fyror (våglära, flerdim), fyra femmor (endim, linalg, mekanik, programmering) samt en kurs man blev antingen godkänd eller icke godkänd. Jag blev godkänd vad jag vet.

Är det något jag hade kunnat tänka mig att tentera igen så är det nog flerdimen, men det blir inte nu. Om jag hade velat bli övningsledare i matte hade det varit ett måste, men jag känner inte att jag vill det nästa år. Och man behöver ju inte ha femmor i allt.

Det här inlägget postades i Just for fun. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 21 juni 2011 – Skolårsutvärdering

  1. Ägaren av bloggen skriver:

    Jag är grymt imponerad av dig syrran!!!

Kommentera

