24 juni 2011 – Midsommarafton [före]

Börjar med gårdagen. Styrketräningspass på gymmet. Träningsvärk idag – check. Inte konstigt efter så många bänkpressar! Jag gillar träningsvärk. Tack syrran för passet!
Marie var mitt sällskap, hon var härlig som vanligt. Pressade och böjde precis som jag.

Köpenhamn med Marie. Åka försenat tåg. Åka S-tåg. Till jobbet, fixa semesterpengar och säga upp sig. Sista gången jag är i Lyngby på länge skulle jag tro. Åt chili-con-carne på ett restaurang. Åkte till Nørreport och hittade ett fint glasställe och dansk ute-klovn-buskis. ”lol”. Köpte midsommarvin.

Under kvällen, hos makarna Krochmal. Avalon bjöd på cupcakes. Marie bjöd på vin och tittade igenom Xtras saker. De ska vara hos henne nu, eftersom jag fick reda på i onsdags att hon inte kommer tillbaka till Lund. Det var sorgligt, men fint att de kommer till användning.

Nu ska jag och Avalon plocka blommor så att vi kan binda kransar i eftermiddag. Trevlig midsommarafton!

Det här inlägget postades i Livet, Styrketräning, Xtra. Bokmärk permalänken.

Kommentera

