26 juni 2011 – Midsommarafton [efter]

Vi hade kul! Lite för kul kanske, igår var jag väl ganska slö. Snygg var jag, Titta här nedan vilken fin bild som Ronja tog på mig! Även fina bilder på mig och Marie, tror jag ska be om originalet och köpa en utskrift man kan ha i någon ram någonstans.

Imorgon sticker jag till Göteborg en sväng, och på onsdag eller torsdag åker jag till Ugglarp och släktstugan precis vid havet. GISSA om bikinin ska med!

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 26 juni 2011 – Midsommarafton [efter]

  1. MarySaintMary skriver:

    Jag såg jättefina bilder på dig & en annan tjej på Facebook, kunde inte kommentera eftersom det inte var dina bilder. Men de var jättefina!

  2. Karin Finnved skriver:

    Mycket snygg! Är det verkligen du??

Kommentera

