30 juni 2011 – Göteborg

I like it here! Varje gång jag kliver av tåget här är det med ett leende på läpparna och staden talar till mig. Hit kommer jag att flytta någon gång i framtiden. Helst vill jag ju då att mina kära vänner från Lund också kommer med.

Solen lyser på mig. I tisdags var jag och min kompis vid Sisjön. Vi solade, jag badade. Igår tillbringade vi många timmar i Slottsskogen med om möjligt ännu bättre väder. Idag ska jag till Delsjön och nu på morgonen verkar det som om det blir härliga temperaturer även idag.

Igår kväll träffade jag min kära far som var på möte här i staden. Vi tog ett glas vin på Avenyn och senare om aftonen satt jag på en pub åt hagahållet med en gammal och en ny vän. Människor, även de man inte känner, verkar lätta att prata med vilket ju passar en översocial varelse som jag.

Haga förresten är väldigt vackert och jag gjorde ett trevligt inköp i en liten butik som heter Olivolja etc.. En body milk ifrån Bodyfarm som doftar ljuvligt av mörk choklad. Det ni!

Som fisken i vattnet!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

