7 juli 2011 – Stilla på resande fot

Åkte till Göteborg, fortsatte till Ugglarp. Sedan var det tänkt att jag skulle återvända till Lund för en sväng till Amsterdam men planerna är ändrade. I stället åker jag tillbaka till Götet och skjuter upp Amsterdamresan på obestämd framtid. Varför? För att jag vill. För att jag kan. För att Ugglarp är bästa semesterorten i Sverige och för att i Göteborg finns underbara människor <3. I Lund finns mina bästa vänner men jag träffar dem hela året, jag är lyckligt lottad.

Igår var jag och lillasyster nr. 1 på Hoffmaestro i Varberg. Det var röjigt och skuttigt och väldigt svettigt. Jag har knappt lyssnat på bandet, känner väl igen de mest kända låtarna, men man kan hoppa omkring ändå. Värma upp lite inför Emmabodafestivalen. De planerna är inte på långa vägar ändrade på.

Vädret är lite mulet och trist idag, så inte mycket har blivit gjort (som t.ex. solande och badande). Plockat körsbär, ätit lunch och frukost. Sovit middag (!) samt slösurfat. Den hittills lugnaste dagen. Även lillasyster nr. 2 har anslutit sig till gruppen. Inget badande idag, jag har faktiskt knappt klätt mig, kläderna hänger på tork och torkar dåligt i detta regnväder.

 

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

