15 augusti 2011 – Önskelistan

Min sida ”Önskelista” här på wordpress betalar sig. Fick boken ”Ferry Food” av mamma. Har tittat lite på recepten som ser enkla och ljuvliga ut. Får genast idéer om att ägna en viss del av söndagarna under terminen åt matlagning inför skolveckan som kommer. Sådana nyttiga aktiviteter som genast blir bortglömda. Behövas skulle det dock, har tittat på schemat som ser mastigt ut, minst sagt. Har någon sorts målsättning om att studera flitigt under vardagarna för lite mer ledighet under veckosluten. Tränas ska det också, har jag tänkt. Men det tänker jag ofta utan att det blir kontinuerligt för det. Sommarens löpträning är  ett exempel. Kanske hade det blivit annorlunda om jag inte tillbringat så stor del av den i Göteborg, men det har jag oftast inte tid med annars så jag sörjer inte förlorad springtid.

Det här inlägget postades i Löpning, LCHF, Livet, Styrketräning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

