26 augusti 2011 – LGN

PBF = Primal Blueprint Fitness
LGN = Look good naked

PBF = LGN. Det hävdas i en bok om träning som jag tittar i just nu. Boken heter Primal Blueprint Fitness och är skriven av Mark Sisson. En träningsplan för hösten börjar ta form, precis som med kosthållningsplanen. Jag nördar in! Jag älskar det! Jag vet inte hur det blir när jag börjar skolan igen! Hjääälp… fredag idag, på måndag tar det fart. För att göra mitt bästa ifrån mig ska det sovas ordentligt och lagas mat. Can’t wait. Det är kul!

När jag anmälde mig till nyhetsbrevet på Mark’s Daily Apple fick jag hans e-böcker gratis. Så är du intresserad, kolla in.

Det här inlägget postades i Paleo, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

