30 augusti 2011 – Post-breakfast, pre school.

Orientalisk kanel, rött te. Ett tips till alla som gillar att dricka te. Under en tjuga på t.ex. ICA. Tror jag fick tipset av mamma någon gång. Nu för jag det vidare. Har testat på mina roomies, dom gillar det och hotar att dricka upp mitt. Hehe. Vi har lite te-anarki här i köket. Alla tre brudar satte upp sina tesorter på en hylla och nu är det bara att välja och vraka till våra gästers förtjusning (och min).

Annars vill jag slå ett slag för min facebookgrupp om Paleo där man kan lägga upp bilder på sin underbara mat, eller för godislöftetgruppen som handlar om att inte äta godis fram till jul.

I några dagar nu har jag lagt till kolhydrater till ett av dagens mål. Hur känns det? Jättebra faktiskt! Och har gjort ett sprintpass ur min träningrutin. Kändes också bra, men recensioner kommer senare. Dags att dra…

Det här inlägget postades i Livet, Paleo. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 30 augusti 2011 – Post-breakfast, pre school.

  1. Maria F skriver:

    Nej du, kanelteet är minsann mitt tips till familjen Finnved:)

Kommentera

