9 september 2011 – Typ frisk!

Även nu nyss lyckades jag med konststycket att vakna av mig själv utan att bli väckt av väckarklockan. Som min roomie sa, det kan ju bero på att man vänjer sig i slutet av veckan. Hoppas att det håller i sig, ska väl inte skjuta på dygnet alltför många timmar i helgen. Känner mig heller inte särskilt sjuk idag så kanske tar en promenadsväng på lunchen!

Sju timmars sömn fungerar bra i alla fall, känner mig inte trött. En snabb sökning på google igår verkar inte ge att det skulle vara för lite på något sätt.

Testar ett nytt överlack som Marie beställde ifrån TransDesign. Väldigt bra och snabbtorkande verkar det vara. Märket heter Amour. Mina naglar är så långa (och fina) nu, men nästa gång det blir en ny manikyr blir det även nedfilning tror jag… Bättre att förekomma än att förekommas.

Till något helt annat. Har avgett ett godislöfte, alltså att inte äta något godis, fram till jul. Mensen närmar sig och det ska bli intressant hur svårt det blir att avstå. Min förhoppning är ju att det blir lätt, eftersom jag har bestämt mig, men hormoner är det svårt att argumentera med, de är lite sneaky!

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 9 september 2011 – Typ frisk!

  1. Maria finnved skriver:

    Vi har lärt oss att det är individuellt men att 6 h verkar vara en nedre gräns! Vi klarar helgen med eller utan mens 🙂

  2. Marie skriver:

    Jag skulle gärna testa överlacket också, se hur det står sig mot mitt!

    *äter godis*

Kommentera

