18 september 2011 – Stress

Stress är absolut inte bra för kroppen, det har jag fått reda på den här veckan. Magont, oro, deppighet. Äntligen börjar jag få fason på mig igen. Kanske spelningen med Strontium Squad ställde saker till rätta.

Nu sitter jag i alla fall och pluggar mekanik. Inte sådär jättefestligt, men jag överlever. Dugga på onsdag. Vi får väl se hur det går.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 18 september 2011 – Stress

  1. Karin skriver:

    För stressigt för att skriva i bloggen har jag märkt – lycka till med pluggandet och duggan!

Kommentera

