28 september 2011 – Skola

Klarade duggan! Ett extrapoäng till mekaniktentan som är på ca 15 p. Kan ju behövas, skriver tre tentor på fem dagar. Det var längesedan det var så, och man blir antagligen helt slutkörd. Men det är kul att plugga. (Hjärntvättar mig själv till att tycka det, om det behövs).

Är lite småsjuk, lite feberkänsla i kroppen samt halsont. Vaknade av någon anledning tidigt imorse efter bara sex timmars sömn. Tänkte ta igen det inatt, efter att jag ställt in att jobba på nation idag. Egentligen vill jag inte svika de andra, men jag måste nog. Jag är ju faktiskt sjuk. Men vill inte vara elak. Men vill ta hand om mig själv. Men vill inte vara en svikare. Men har ju feber! Jobbigt.

Åt nyss mysig lunch. Yoghurt med frysta bär, svenskt äpple, kaffe med mjölk samt matteboken i knäet. Annie till sällskap och hennes mysiga musik. Solen skiner. Mys som sagt.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

