29 september 2011 – Sjuk

Sjuk! Hatar att vara sjuk! Jobbigt att inte kunna andas, hosta och ha ont i halsen, inte sova ordentligt, känna sig febrig och allmänt risig. Trodde det kanske skulle vara bättre idag men nejdå, sämre istället. Igår gick jag och lade mig klockan elva, ställde alarmet till senast åtta för att förhoppningsvis vakna av mig själv, och somnade. Sedan vaknade jag. Kände efter hur jag mådde (inte super, inte jättedåligt heller) och funderade på vad klockan var. Tänkte att var hon efter sex skulle jag gå upp, inte annars. Klockan var ett! Hade bara lyckats sova två timmar. Grrr.

Nu när det faktiskt är morgon mår jag inte bra. Skit också. Har ju känt mig dålig ända sedan innan helgen typ. Vad är det här för långdraget skit? Palla förkylning! *Blir galen*

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

