21 oktober 2011 – Tredje avklarad

Tentavecka LP 1 HT 2011 [——- ——- ——-x] !!!!!!!!

Mekaniktentan skriven. Kändes ganska bra. Nu ska jag skriva labbrapport i termodynamik innan det blir hel-ledig helg för mig. Ca sju-åtta veckor sedan det inträffade sist.

Det kommer en lika mastig tentavecka innan jul som även den innehåller tre tentor. Då i System och Transformer (matematik), Hållfasthetslära (sjukt tråkigt kurs har jag hört) samt Programmering. Men det reder sig säkert igen. Jag vet ju trots allt inte om jag klarat alla dessa tre men så känns det. Jag ska hålla er uppdaterade.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

