28 december 2011 – Snart jubileum

Ja, snart har det gått ett år sedan bloggen föddes och de flesta månader har jag väl plitat ned någonting i alla fall. Efter några glas vin köpte jag sofiafinnved.se så snart kommer den addressen att peka hit. Splendid! Någon gång när jag har tid kanske jag ska lära mig att göra hemsidor, men det får bli senare. Antagligen kommer internet som vi känner till det vara helt annorlunda då. *ler*

Det här inlägget postades i Just for fun. Bokmärk permalänken.

Kommentera

