7 januari 2012 – De senaste dagarna i bilder

Jag och den manliga Krochmal ute på vovvepromenad. Bisou fick vara i hundrastgården, vi stannade utanför. #lerigt

Jag bestämmer mig hastigt och lustigt för att hänga på Erik en bit på vägen till stockholm. #PåVägTillMjölby

Två av tre syskon hemma!

Min favoritskog! #LiteLiteSnö

Åker till Norrköping för att gå på Trettondagskonsert med Norrköpings Symfoniorkester. Att se dem spela är att känna sig hemma. De firade även hundraårsjubileum! #Fördrink #Ofixad

DeGeerhallen är så vacker och blå. I gymnasiet gav vi konserter tillsammans med symfoniorkestern så här har jag stått och spelat folkmusik för massor av skolklasser samt familjepublik. #Minnen

Mormor bjöd på restaurangmiddag efter konserten. Planka för knappt 300 kr, supergott rödvin som jag tänker bjuda flickorna på när jag är tillbaka i Skaune! #LyckligtLottad

Ovanligt lågmäld manikyr samt flerdim-plugg. #Fritidsintressen

Konserten bjöd på för mig både kända och nya stycken, men två solister. En rysk sopran och en tenor från Sydkorea. Mycket proffsiga och duktiga. Idag har jag varit duktig med matten så ikväll ska jag spela TV-spel.

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

