8 januari 2012 – Film x 2 samt klättringstankar

Kors i taket, igår tittade jag på TV. När jag hade pluggat färdigt och därefter belönat mig med FFVII hamnade jag i fåtöljen i vardagsrummet tillsammans med Maria. Jag såg ”Dumpad” eller ”Forgetting Sarah Marshall” och sedan råkade jag bara bli kvar framför dumburken när ”Svindlande avgrund” eller ”Cliffhanger” visades. Den första var ett tidsfördriv, ett romantiskt drama. Jag småskrattade några gånger, den var förutsägbar, men skulle nog inte rekommendera den till någon. Cliffhanger är en actionfilm och jag brukar inte gilla dem men det var rätt trevligt att titta på vältränade manskroppar. (Mest Sylvester Stallones kanske). Lite väl mycket onödigt dödande som vanligt men man blir i alla fall sugen på att ta en kurs i klättring.

Någon mer som blir sugen på att ta en kurs i klättring? Vi kanske skulle samla ihop ett gäng och höra av oss till den här klubben? ”Är ni en grupp om flera personer kan ni prova kontakta Kursansvarig…” Visserligen måste man nog fila ned naglarna några hack men vilken träningsvärk man kan njuta av!

(Inte för att jag har tid eller så, men tror heller inte att någon kommer att anmäla intresse. Ha!).

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

