12 januari 2012 – Feelin’ so much bettah!

Vaknade imorse och hade inte en massa snor och huvudvärk att sucka åt. Win! Mycket sömn och inget socker funkar bra tydligen. Jag är tyvärr inte tillräckligt frisk för att följa med Marie på pilatespass idag, men hade det varit imorgon istället hade jag definitivt funderat på det! Dock är det Zumba hon siktat in sig på och ett konditionspass tänker jag inte ge mig på.

Vad jag kommer att ge mig på idag är matteplugg, hämtande av lösningar till mekanikuppgifter, hämta paket på willys samt köpa ett objektiv till finkameran. En bra, dyr dag helt enkelt.

Må väl!

Det här inlägget postades i LCHF, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

