14 januari 2012 – Analys av mitt tränande

Gick in på funbeat, en träningssajt som min syster lurade mig till en gång i tiden. Där kan man se antal träningsminuter/månad om man vill. När jag väljer ”alla dagar” så ser jag att när jag väl kommer igång med att röra på fläsket så tränar jag 4 månader i sträck, därefter uppehåll (i 5 månader, haha). Sedan 4 månader till. Så om jag nu kommer igång med lite träning igen får jag se upp med 4-månaders-gränsen. I april-maj däromkring. Tja, med tentor och sommarlov och sånt kan jag mycket väl tänka mig att det blir en fyramånadersklump igen.

Det här inlägget postades i Livet, Träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 14 januari 2012 – Analys av mitt tränande

  1. Karin skriver:

    Kommentar till dina ”träningsklumpar”; lustigt nog räknade jag på detta när jag för en gångs skull tog en promenad i solskenet. Jag har tränat fem månader, och vilat i nio. Nu har jag så smått börjat slita på cross-trainern igen. Hur länge håller det denna gången…..? Vi får hålla tummarna för varandra!

Kommentera

