20 januari 2012 – Är du tänkt publik?

Hej till dig som hittat hit. Tänkte författa några rader om vem jag skriver för egentligen. Först och främst familjen och vänner. Du som läser hör antagligen till den här kategorin. Jag skriver även för mig själv, jag är ganska nostalgisk/sentimental och tycker om att kunna gå tillbaka och snoka på mig själv. (Har dock inte skaffat tidslinjen på facebook ännu – går mot strömmen (haha)). Du kommer alltså att hitta små inlägg om vad jag har för mig, tankar om träning och andra ideer som t.ex. låtutmaningen.

Vad du inte kommer att hitta är detaljerade beskrivningar om den
där blöta festen i lördags, för den hände aldrig, OK? Vi sprang
absolut inte omkring med julgranar mitt i natten och somnade på
fel sida om "tidigt på morgonen-gränsen".

Ibland lägger jag upp något LCHF-recept. Visserligen länge sedan nu men det har hänt. Det kan ju intressera någon, jag ser i sökstatistiken att folk som letar efter LCHF-vänliga rårakor hittar hit då och då. (Prova dem, de är goda).

Om du nu inte tycker att du passar in alls men ändå slösurfar förbi då och då är du förstås välkommen. Ibland skriver jag om lite mer allvarliga saker, men det blir nog inte en gång i veckan precis.

Vill du ge mig en present kan du klicka på den inte så hemligt namngiva fliken häruppe.

Du kan ju snoka vidare hos min syster Maria, Maries bloggar om körkort, smink, träning eller hund, min kompis Marias blogg om tänkvärda ting, läsa Hannas blogg eller hennes (och min) favorit Fredrik Backman. Något som annars kunde passa kanske är ketchupmamman eller för en annan feministisk approach; Lady Dahmer. Har fler tips om ni vill ha. Så om ni inte hittar det ni gillar här, leta vidare. Kom tillbaka för fler tips förstås. 😉

Det här inlägget postades i Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

