22 januari 2012 – Dags för fortsättningskurs

Hela helgen har i stort sett gått åt till nybörjarkurs i bugg. Nummer två för mig (gick en i studentkårens regi i höstas), första för klasskompisen som följde med. Vi ska gå fortsättningskursen ihop (flera hoppas jag) och den börjar om drygt en vecka. Kul att dansa! Har lite ont i tårna dock, precis som efter afropasset märker jag hur lite jag använder mina fötter egentligen. De får härdas.

Nu var det tänkt att jag skulle plugga lite, läsa om vad vi ska lära oss på föreläsningarna imorgon, men jag är lite omotiverad märker jag. Har skummat, räcker inte det? Slappa ikväll, nya tag imorgon. Veckan kommer att bli uppdelad i två delar. Måndag-torsdag plugg plugg plugg och sedan lite långhelg med kompisar.

Det här inlägget postades i Bugg, Just for fun, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

