21 mars 2012 – Kär och galen

Ja, det går lång tid mellan inläggen. Tänkte råda bot på det med ett bildinlägg. Bilder, och lite tankar kring dem. Vad jag har hittat på på sistone helt enkelt.

Såhär kan det se ut när man sitter på studiecentrum och pluggar ellära. Ärligt talat blir det väl ganska mycket skitsnack. Jag borde alltid plugga ensam, egentligen. Därför följde jag inte med Ola till skolan, tänkte läsa hemma istället. Nu sitter jag här. Hmm…

Vi gav oss i kast med att laga högrev i ugn. Det blev skitgott. Ola letade upp ett recept på marinad utan tillsatser och den var smaskig. Jag slängde ihop ( 😛 ) en broccoligratäng. Måltiden var underbar, absolut inte sista gången vi lagar till det här. Köttet som blev över hade vi förstås i matlådor, samt i omelett. Ska nog äta det sista nu tror jag, det är ju lunch.

Solen har börjat titta fram i Lund. Bilden togs för några veckor sedan. Stortorget fylldes av vårälskande människor. En härlig tid!

En vårstädning passar bra på våren. Tulpaner finns på Willys. Kombinera dessa två och du får en massa frisk luft när du vädrar och städar samt fin utsikt när du är klar.

 

 

 

Såhär glad kan man bli när man hittar pojkvännens borttappade sjal.

Mina kompisars band spelade, och jag sminkade mig och satte i linser för en gångs skull.

 

 

Solen skiner så att håret lyser och man ser hur blek man kan vara efter en svensk vinter.

 

 

 

Till sist något som gör mig lite sur. Underklädesreklam som pratar om ”full effekt”. För vaddå? Att trycka ihop tuttarna så att männen har något vackert att titta på? De bästa männen (enligt min smak) är de som vill ha en naturlig kvinna. Självklart får man hissa upp och trycka ihop om man vill, men det är ju också okej att inte göra det. Brösten har nog samma effekt ändå skulle jag vilja säga… Men nu är jag väl petig och alltför jämställdhetstänkande. Har bara inte sett så mycket reklam för killar som handlar om full effekt angående att trycka upp/ihop/fram paketet. Det är ju sexigt när man ser bulan! Fram för Balconette-PH (Penishållare) snarast innan jag måste se fler sådana här reklamskyltar.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

