23 mars 2012 – Ny bok om LCHF och träning

Här kan man läsa de första 27 sidorna. Jag vet i stort sett ingenting om författaren, men av hans blogg att döma verkar han ha vettiga åsikter. Jag är sugen på att köpa den. Jag har ett par andra böcker om träning liggande redan och jag har ju aldrig tid med böcker som inte är kurslitteratur men jag kan lura mig själv lite till att jag har det, och köpa fler böcker. Är det inte ett vinnande koncept?

Det här inlägget postades i Just for fun, LCHF, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

