8 april 2012 – Blekingeleden i bilder

Fler bilder finns på Olas facebook för er som har honom som vän där.

Mysigt med en brasa i Skärsviken. Värmde min makrill i tomatsås också, förutom mig själv. Det var jättekallt!

Soluppgång morgonen därpå. Hade det varit senare under sommaren kanske man tagit ett dopp, men vi hade ju inte jättetur med vädret tyvärr.

Jag är dålig på att sikta med mobiltelefonen.

Ett träd med överdrivet många grenar, i mina ögon.

Trädet verkar inte överdrivet förtjust i sin skylt. Här är det söndag och vi har precis brutit upp ifrån lägret.

Richard under rast.

Blekinge bjuder på omväxlande natur. Här har vi gått fel, men vi visste inte då hur fel vi gick.

Lunchrast!

Kaffe med kokosfett ger energi.

Vi fann ved…

Någon sorts trumkomp skapas här…

Regnigt och ganska kallt.

Richard gör upp en eld på Alljungen. En efterlängtad eld!

Vårt lilla läger påföljande morgon.

Hejdå, eld!

Solen föll in vackert den här morgonen också.

Gör oss klara att gå. Man ser isen runt tältet. Det var kallt att sova i tält. Jag frös dock inte så mycket söndag-måndag och hade det nog bäst av alla.

Richard äter russin under en paus sista dagen.

Sista dagen hade finast väder.

Äntligen framme i Fridlevstad! Bara ett par kilometer kvar till slutmålet. Vid det här laget var vi alla ganska möra i fötterna kan jag avslöja.

Bara jag får vänta ett slag gör jag gärna om det.

Det här inlägget postades i friluftsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 8 april 2012 – Blekingeleden i bilder

  1. Ping: 31 december 2012 – Årssammanfattning | Sofia Finnved

Kommentera

