15 april 2012 – Det gör ondast på morgonen

I fredags fick jag reda på att han inte fanns hos oss längre. Vi hade kontakt på tisdagen, efter halva onsdagen fanns han inte mer. Det gör bara fruktansvärt ont, han var en väldigt speciell människa som hade en helt egen plats i mitt hjärta. Jag fick i alla fall sparat detta dagen innan, det var bara så fint skrivet så jag tog en skärmavbild. Nu är hans facebook borta. Klockan elva ska jag på minnesgudstjänst. En av de få gånger jag frivilligt går i kyrkan.

Jag saknar dig så mycket.

Vi sågs aldrig, ju. Det gör ont.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

