8 maj 2012 – Bättringsvägen

Jippi! Lyckan som sköljer över mig när jag vaknar och känner mig friskare (förutom snoken som fortfarande lider av täppthet). Dessutom är det snart bara en vecka kvar till mjölbyresan, ser verkligen fram emot att få träffa familjen igen.

Min hemgjorda buljong är snart slut igen, tyvärr. Dags för ett nytt långkok helt enkelt. Hade önskat att den skyddade mot sjukdom men inte då. Pussar man på, och sover bredvid, någon som är förkyld är det tydligen svårt att inte bli smittad. Attans.

I morse drömde jag om min bortgångne vän. Konstigt nog var det ändå lite tröst att ”träffas”. Hjärnan är underlig, men jag gillar den.

Det här inlägget postades i Livet, Paleo. Bokmärk permalänken.

Kommentera

