8 maj 2012 – Inte riktigt som jag tänkte mig

För många känns det inte alls. Jag svimmade av smärta . Eftersom jag svurit att aldrig mer äta hormoner (bland annat på grund av alla finnar jag fick när jag slutade med dem) blev det en kopparspiral som preventivmedel. Hoppas att den sköter sig nu. Engångssmärtan räckte och blev över. De var i alla fall snälla mot mig, matade mig med druvsocker, clementin och kaffe. Man piggnar ju till ganska fort i alla fall. Men AJ. Fick i alla fall två citodon, så nu mår jag bra.

Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

